دلبرانه

دلبرانه

I hope you're happy I did

اس ام اس زیبا و احساسی آذر 91

 

برای من “مهر” در نگاه توست نه اولین ماه پاییز …
.
.
.
به دلم نشستی ولی دو زانو !
معذب نباش ، برو عقب قشنگ تکیه بده ، پاهاتم دراز کن ، این دل فقط جای توئه …
.
.
.
فـقـط
تـویی که از لـب مـن شعـر میشوی…!
هـرکسـی لایق غـزل عـاشقـانه نیسـت…!
.
.
.
زمانی کوه بودم !
حالا دیگر آدم شده ام
می رسیم به هم !
.
.
.
ریتم ِ خنده هایت را دوست دارم
تو بین ِ تمام ِ آدم ها
در این کُره ی خاکی
تافته ی جدا بافته ای
لبخند بزن زنِ من …
.
.
.
تاریخ برای من فقط یک سلسله دارد
سلسله ی موی تو . . .
.
.
.
تو فقط با من باش …
من قول میدهم با خودم هم قطع رابطه کنم !
.
.
.
لبخند تو می فهماند که چه جای دوست داشتنی و زیبایی ست دنیا !
.
.
.
برای عاشق شدن که بهانه های ریز و درشت لازم نیست !
برای عاشق شدن کافیست تو نگاه کنی و من لبخند بزنم …
.
.
.
یعقوب یادم داده است ،
دلبرت وقتی کنارت نیست …
کور بودن بهتر است
.
.

.
بـعــضـی ها ….
بـعـضـی اوقـــات مــحــرم نـیـسـتـنـد
ولــی مـــرهـــم کــه هـسـتـند … !
.
.
.
وقتی گریه میکنی “زیباتر” می‌شوی
اما بخند
من به همان زیبا که “تر” نیست ، قانعم . . .
.
.
.
تقدیم به تنها صدف دریای دلم که به بیکرانگی اقیانوس عشق دلتنگشم
.
.
.
میان آنهمه الف و ب مشق دبستان ، آنچه در زندگی واقعیت داشت خط فاصله بود
.
.
.
می گویند دنیا دار مکافات است !
دنیا را بی خیال ، فعلا که دار و ندار ما تویی و ندیدنت مکافات …
.
.
.
عزیز بودن آدما به این نیست که وقتی میبینی شون چقدر از دیدنشون خوشحال میشی ،
به اینه که وقتی نمیبینی شون چقدر دلت براشون تنگ میشه !
.
.
.
همین که قاصدکی را فوت کنی تا عطر نفسهایت را با خود بیاورد ،
برای دلم کافیست . . .
.

.
.
تنهایی یعنی : نه خودش هست که از تنهایی درت بیاره ،
نه فکرش اجازه میده تنهاییت رو با کسی دیگه ای پر کنی
.
.
.
زمستان را دوست ندارم چون با آمدنش به یاد نگاه های سردت می افتم
.
.
.
اگر از دلتنگی کم آوردی غصه نخور ، من به جای هر دویمان دلتنگم !
.
.
.
می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم :
یکی بود ، یکی …
بی خیال …
خلاصه اش میشود : دوستت دارم
.
.
.
از این آمد و رفت های تکراری دلم گرفته ، یا نیا ، یا نرو !
.
.
.
قانعم به یادت ، پس یادت را از من نگیر که یادت مهربانترین تصویر دنیاست
.
.
.
چه ناگهانی نگاهت را به نگاهم تعارف کردی !
و ناگهان عاشقت شدم …
.
.
.
خدایا یا نوری بیفکن یا توری ، ماهی کوچکت از تاریکی این اقیانوس می ترسد
.
.
.
آرزوی خیلی ها بودم !
اما اسیر قدرنشناسی “یک” نفر شدم
.

.
.
نمی دانم آلزایمر بودی یا عشق !
از روزی که مبتلایت شدم ، خود را از یاد بردم …
.
.
.
به مدت دلتنگیهایم به من بدهکاری ، وعده ی ما باشد روزی که دلتنگم شوی
.
.
.
همیشه به یادت هستم اما شاهدی ندارم جز کلاغ بام خانه مان
که او هم حقیقت را به تکه پنیری می فروشد
.
.
.
امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهد ، همیشه هستی ، همین حوالی
.
.
.
دلت را به هر کسی نسپار ، این روزها برخی ها از سپرده ات هم بهره میخواهند
.
.
.
“من” به “تو” بستگی دارم …
حال من را از خودت بپرس !
.
.
.
از دلم پرسیدم : محبت را کیست لایق / پاسخ آمد او که یادت میکند در هر دقایق
.
.
.
گنجشک را تکه نانی زنده نگه میداشت ما را تکه دلی ، اما دریغ کردند رهگذران
.
.
.
کوه نیستی اما صدایت که می زنم
شعر و شور و عشق به من باز می گردد …
.

.
.
دلتنگی همون مکثیه که رو اسمش میکنی وقتی شماره های گوشیت رو میای پایین !
.
.
.
بعضی وقتها آدما یه کاری میکنن که دیگه نمیتونی دوستشون داشته باشی ،
ولی عجیب دلت واسه زمانی که دوستشون داشتی تنگ میشه !
.
.
.
مینویسم ، باز مینویسم
تا هستم تو را نفس میکشم و تو را مینویسم
راستی اگر برای تو ننویسم ، کجا شانه های دلتنگی ام را بتکانم ؟

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


Weblog Themes By Pichak

نویسنده ی مطالب وبلاگ

لینکهای دوستانم

موضوعات وبلاگ تنها صادق

آرشیو مطالب

درباره من


ازم پرسید دنیارو میخوای یا منو؟ گفتم دنیارو... گذاشت رفت،ولی هیچوقت نتونست بفهمه که خودش دنیای من بود.

آخرین مطالب نوشته شده توسط صادق

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 218
بازدید کل : 8269
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

===========
==============
داستان روزانه
===========
============
============
============

===========
===========

استخاره با قرآن
استخاره

استخاره آنلاین(پس از نیت کلیک کنید)تنها ===========
 ============ ============= ========= اخبار روز(تنها)1 ============== ============= =========== ============= Online User =========== ============
  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ